Strategia rozwoju

Misja

Nowoczesne i efektywne kształcenie studentów na kierunkach studiów, w których dyscyplinami głównymi są informatyka, fizyka i matematyka, a także popularyzacja tych dyscyplin i prowadzonych kierunków studiów.

Wizja

Praesent volutpat at felis in suscipit. Aliquam mauris magna, egestas non nisi ut, maximus tincidunt arcu. Vestibulum diam diam, commodo vitae faucibus eget, euismod id nisi. Aliquam erat volutpat. Sed a fermentum ligula, a blandit enim. Praesent dignissim venenatis laoreet. Praesent bibendum condimentum sodales. Sed vel porta nulla.

Diagnoza

Nulla vehicula nulla quis arcu auctor, vitae fringilla enim elementum. Ut blandit placerat magna eget accumsan. Fusce faucibus tincidunt ultricies. Sed dolor dui, tristique et tortor ut, molestie egestas erat. Phasellus vestibulum, lacus sodales pretium euismod, ipsum orci commodo ex, in interdum magna massa in dolor. Nunc sem augue, lacinia eu urna id, tempus laoreet odio. Proin dolor nisi, faucibus ut nulla malesuada, sollicitudin venenatis urna

Cele strategiczne

Zbudowanie wizerunku wydziału jako organizatora i oferenta studiów pierwszego wyboru w zakresie oferowanych kierunków.

Kluczowe działania

  • Stałe doskonalenie oferty dydaktycznej, uwzględniającej aktualne potrzeby studentów polskich i zagranicznych oraz wymagania rynku pracy.
  • Wspieranie systemu oświaty poprzez kształcenie i dokształcanie kadry nauczycielskiej.
  • Wzmacnianie kadry instytutów związanych z wydziałem.
  • Udział przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego w tworzeniu oferty dydaktycznej i realizacji procesu dydaktycznego.
  • Rozbudowa i unowocześnianie zaplecza dydaktycznego.

Najważniejsze charakterystyki, potencjały i osiągnięcia

  • Wysoka kultura jakości kształcenia.
  • Wieloletnie i żywe kontakty z otoczeniem społeczno – gospodarczym.
  • Sprawdzona w działaniu sprawność organizacyjna przy kreowaniu i realizacji dużych projektów dydaktycznych.
  • Ugruntowana tradycja nauczania zorientowanego na potencjał i potrzeby studenta.
  • Kameralna atmosfera, nieanonimowość studentów, łatwy i naturalny kontakt z kadrą oraz dostępność tutoringu na różnych poziomach.
  • Różnorodna oferta udziału studentów w badaniach naukowych prowadzonych na wydziale oraz we wspólnych projektach realizowanych z jednostkami społeczno – gospodarczymi.
Skip to content