Uprzejmie informuję, że zostały ustalone terminy składania zapotrzebowań realizowanych przez Dział Administracyjno-Gospodarczy na zakup mebli biurowych i wyposażenia:
- 25marca 2016 r.
- 20 lipca 2016 r.
- 28października 2016 r.
Wnioski zgodne z obowiązującą standaryzacją ( zarządzenie nr 4/2014 Kanclerza Uniwersytetu Opolskiego) oraz z potwierdzonym źródłem finansowania, należy złożyć w Dziale AG. Proszę o przestrzeganie podanych terminów. Złożenie wniosku po czasie określonym w harmonogramie, spowoduje przesunięcie zakupu na termin późniejszy.
Terminy składania zapotrzebowań na: drobne wyposażenie obiektów, sprzęt biurowy (niszczarki, bindownice, aparaty telefoniczne), materiały ogrodnicze są tożsame z terminami na zakup mebli biurowych.
W celu złożenia zapotrzebowania na meble biurowe proszę o kontakt z działem AG.
- opisy meble i siedziska (proszę o wskazanie odpowiednich kółek przy wyborze krzeseł)
- plansze meblowe
- plansze siedziska
Prosimy o dołączenie do zapotrzebowania jako załącznik: opisy mebli i siedzisk.