Meble biurowe i wyposażenie

Uprzejmie informuję, że zostały ustalone terminy składania zapotrzebowań realizowanych przez Dział Administracyjno-Gospodarczy na zakup mebli biurowych i wyposażenia:

  •         25marca 2016 r.
  •         20 lipca 2016 r.
  •         28października 2016 r.

Wnioski zgodne z obowiązującą standaryzacją ( zarządzenie nr 4/2014 Kanclerza Uniwersytetu Opolskiego) oraz z potwierdzonym źródłem finansowania, należy złożyć w Dziale AG. Proszę o przestrzeganie podanych terminów. Złożenie wniosku po czasie określonym w harmonogramie, spowoduje przesunięcie zakupu na termin późniejszy.

Terminy składania zapotrzebowań na: drobne wyposażenie obiektów, sprzęt biurowy (niszczarki, bindownice, aparaty telefoniczne), materiały ogrodnicze są tożsame z terminami na zakup mebli biurowych.

W celu złożenia zapotrzebowania na meble biurowe proszę o kontakt z działem AG.

  • opisy meble i siedziska (proszę o wskazanie odpowiednich kółek przy wyborze krzeseł)
  • plansze meblowe
  • plansze siedziska

Prosimy o dołączenie do zapotrzebowania jako załącznik: opisy mebli i siedzisk.

Udostępnij post

Przejdź do treści